سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خوزستان از مدارس علمیه شهرستان اندیمشک

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، به همراه حجج‌اسلام موسوی زاده و آل عامر در سفری یک‌روزه به شهرستان اندیمشک از مدارس علمیه امام صادق(ع) و بقیه‌الله(عج) بازدید و با مسئولان این دو مدرسه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه جمعی از معاونان مدیریت استان به شهرستان اندیمشک رفته و دیدار و گفتگویی با مسئولان دو مدرسه علمیه امام صادق(ع) و بقیه‌الله این شهرستان انجام دادند.

این جلسه با هدف توجیه مسئولان مدارس علمیه اندیمشک جهت بررسی کارویژه های روحانیت آن شهرستان و همچنین نگارش طرح آمایش سرزمینی برای افق ۱۴۱۴ برگزار شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد که مدیران دو مدرسه علمیه امام صادق(ع) و بقیه‌الله(عج) شهرستان اندیمشک، با هماهنگی هیئت‌امنا تا پایان خردادماه سال جاری، برنامه خود را برای افق ۱۴۱۴ نوشته و به مدیریت حوزه علمیه خوزستان ارائه دهند.

در حاشیه این سفر نیز، طلاب دو مدرسه علمیه جلسه‌ای با مدیر حوزه علمیه خوزستان داشتند و در پایان نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، به سؤالات طلاب در موضوعات مختلف پاسخ داد.

لازم به ذکر است، این برنامه، در ادامه سفرهای شهرستانی مدیر حوزه به همراه معاون آموزش و مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه خوزستان برای سرکشی از مدارس علمیه و تبیین طرح آمایش سرزمینی انجام شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha